Известие
Collapse
No announcement yet.
Дойде зимата и ме накара да се замисля
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениезначи нямаш подгрев
Не четеш какво пиша. Казах че до релетата стига ток. като им пусна команда с кабелче по управляващата линия щракат и калориферите се загряват. Другата седмица се надявам да успея и софтуерно да активирам функцията. Обаче инж. Тоци Бегали е проявил фантазия с бушонитеAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Според менютата на Аутоком може да активираш 2 или 3 релета.
Не съм се интересувал, но може да съответно 2 или 3 степени на мощност.
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеСпоред менютата на Аутоком може да активираш 2 или 3 релета.
Не съм се интересувал, но може да съответно 2 или 3 степени на мощност.
1 реле включено, 2 реле изключено - 1 степен работеща
1 реле изключено, 2 реле включено - 2 степени работещи
1 и 2 реле включени - 3 степени работещиAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеСпоред менютата на Аутоком може да активираш 2 или 3 релета.
Не съм се интересувал, но може да съответно 2 или 3 степени на мощност.Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Има де, назад в темата
-----
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениерелетата са две но комбинациите са 3.
1 реле включено, 2 реле изключено - 1 степен работеща
1 реле изключено, 2 реле включено - 2 степени работещи
1 и 2 реле включени - 3 степени работещи
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеИма де, назад в темата
-----
Не и според аутоком-а. Не твърдя, че ти е грешна информацията, просто не съм си правил труда да проверя.
The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of
them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:
И това при схемата с две релета. Ако някой е виждал някъде три релета да казваAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеВ мануала пише :
The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of
them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:
И това при схемата с две релета. Ако някой е виждал някъде три релета да казва
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колеги да се оплача малко пък дано някой помогне!
Прецака ми се компа и се наложи да го преинасалирам сега нямам нито фес нито мес.
Намерих ги но са фрии версии и сега немога да чета нищо освен двигателя.лошо преди и двете ми бяха кракнати и сега не мога да си ги намеря много ми е кофти,ако някой иска да помогне ще съм много благодарен.
Тъкмо бях стигнал до тест на калорифера и сега нищо.
С фрии версиите ми ги дава в червено менютата и не са активни.
Благодаря Ви предварително.[COLOR="Silver"]
Comment
-
Снощи с колегата ОЕМ се пробвахме да активираме системката, но при мен Aditional Heater го дава present, при тест не прави нищо, не щракат релета. Не открихме откъде да се види схема с две или три релета ли е. Теста беше с Аутоком. Имам бушон при акумулатора, имам термодатчика, не съм проверявал релетата дали съществуват...156 Sportwagon 02'
Comment
-
Additional heater control unit нещо не го схващам кое е. Резистора на вентилатора ли ще да е или има друго което управлява релетата... проверете го това нещо.Last edited by oem; d.m.y г., 12:54.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Нещо друго, което да ги управлява.
Понеже има условия, за да работи системата - околна темп, напрежение на алтернатора и т.н.
Някой да извади точното описание от елърн за 156.
На 147миците е ясно.
Comment
-
На скицата, която беше постнал OEM, беше изобразен отделния модул за управление на допълнителния подгрев (M75) . Но според документацията става въпрос за електрическия подгрев на антифриза (бойлера с трите свещи) а не за въздушния отоплител (калорифера).
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Началника е управлението на климатроника. То пуска сигнал към двете релета на калорифера. Всичко е перфектно описано като окабеляване и начин на работа в манюалите прикачени в темата. Моето е ективирано вчера ама пък колата е била в топъл гараж и сутринта не можах да го тествам. Утре сутринта ще давам отзивиAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Според Е-learn:
156 2,4 JTD до 03. 2002 г e с допълнителен ел. подгрев на антифриза, като нагревателните свещи се управляват от отделен модул - M75.
след 03. 2002 e с допълнителен въздушен нагревател (калорифер), който се управлява от управлението на климатика M70.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment